Sunday 5 November 2017

Fundusze depozytowe gft forex


Depozyt Paypal Niektórzy brokerzy zezwalają na wpłaty środków za pośrednictwem Paypal. Ale może to być niebezpieczne, słyszałem wiadomości o znikaniu pieniędzy. więc nie mogę polecić go używać. Global Forex Trading (GFT), oddział Global Futures Forex, Ltd. został założony w 1997 roku przez Gary'ego L. Tilkina. GFT został stworzony w celu zaspokojenia rosnącej liczby żądań handlu zagranicznego klientów Tilkins w futures i spot forex marke. Royal Forex Trading jest regulowany przez Commodity Futures Trading Commission (CFTC) i jest członkiem National Futures Association (NFA) jako zarejestrowany handlowiec Komisji Futures (FCM) (NFA ID 0370971). Zespół zarządzający RFXT był praktykantem. copy 2007 Na rynku Forex in-fx gt: 0.04sGFT Forex Global Forex Trading review Opinie handlowców na GFT Forex Dodaj opinię Rozpocząłem handel z GFT w 2005 roku (bardzo lubię ich materiały edukacyjne i wykresy), ale musiałem się zatrzymać i zachować ostrożność chorego dziecka. Nie wróciłem do handlu przez kilka lat, ale kiedy moje dziecko znowu się poprawiło, postanowiłem znów zacząć handlować. Zdałem sobie sprawę, że GFT obciążyła mnie opłatą za bezczynność, więc zadzwoniłem do nich i po rozmowie z kilkoma przedstawicielami obsługi klienta, opłaty zostały zwrócone na moje konto w ciągu dwóch dni. Zdaję sobie sprawę, że moim obowiązkiem jest śledzenie mojego konta, ale jestem bardzo szczęśliwy, że GFT okazało się być firmą, która ma współczucie dla swoich klientów. Im handel z GFT przez ponad 2 lata i uważam, że są one bardzo wrażliwe na wszystkie moje obawy. Miałem problem z jedną skórą głowy, która nie przeszła przez określony punkt cenowy, więc zadzwoniłem do nich. Sprawdzili, co się stało, dowiedzieli się, że miałem rację i rozwiązałem problem w drodze. Jest to usługa, której szukam, więc polecam GFT Forex każdemu. Kate Stevens 04232017 To są moje osobiste doświadczenia z GFT. Miałem z nimi kilka kont na żywo od 2004 roku. Po pierwsze zakazano mi posiadania konta bez wyjaśnienia. Nie pozwłem ich z NFA ani nie wnoszę skargi do nich65653. Co za żart. 1- Powodem, dla którego nie powinieneś z nimi handlować, jest fakt, że są członkami NFA. 2 - Handlują i trzymają wszystkie twoje transakcje przeciwko tobie za każdym razem, gdy jesteś po niewłaściwej stronie handlu. 3- Nie zgłaszają twojego handlu prosto do CBOT tak jak powinni, chyba że jesteś po właściwej stronie transakcji. Zamiast tego utrzymują twoją pozycję, dopóki nie znajdziesz się po niewłaściwej stronie rynku i jesteś w stanie spieniężyć swoje straty bezpośrednio w swoim banku (Morgan Chase). 4 - Mówią ci, że jeśli utrzymujesz pozycję po niewłaściwej stronie lub prawej stronie handlu po godzinie 17.00, zamykasz swoją pozycję i zamieniasz swój handel po cenie rynkowej. Co. Tak, zamykają twój handel. Ich stwierdzenie brzmi: NIE DAŁEŚ SWOJEGO POŁOŻENIA, KTÓRE STANOWISZ POZYCJĘ. Co. (Znaczenie), jeśli jesteś po niewłaściwej stronie handlu, możemy iść zabrać pieniądze z góry, a następnie (jeśli masz szczęście) w stanie wrócić i dostać nawet następnego dnia (wyjaśnię to dokładniej za chwilę. ) 5- Załóżmy, że dostaniesz się po niewłaściwej stronie handlu i musisz dodać pozycje. UTRZYMUJĄ swoją pozycję zamiast honorować twoją cenę Kupuj lub sprzedawaj w czasie swojej ceny. CO. (Wyjaśnię jeszcze dokładniej za chwilę) 6- Poślizg. Och, tak. 7- OCZEKIWANIE POZYCJI. O tak, tak. 8- Katastrofa platformy..Ooooh tak. 9 - Nie hedging. Ohhhh Nie. Wróćmy do punktu (4) - (5). Mam konto w CCcapitol w Wielkiej Brytanii z 300 000 (300 000). Rzeczywiście obciążają mnie wysokim spreadem. Jednak honorują oni wszystkie moje pozycje handlowe. Jeśli muszę dodać do mojej niewłaściwej strony handlu, są one wypełniane po CENIE, którego dotyczy zapytanie, i UTRZYMUJą pozycję w następnym dniu handlu lub nawet w nadchodzących dniach. Wyjaśnię na przykładzie, który kupiłem (Long) 10 pełnych partii EUR-1,3300 USD. Teraz rynek idzie na południe do 1,3200. Mam stratę 100 pipsów (10K). Więc bez paniki dodaję pozycje z dodatkowymi 10 pełnymi partiami, idąc (LONG) 1.3200. Następnie rynek w końcu cofa się i ponownie testuje obszar 1.3300. Jak na razie tak dobrze, mam 100 pipsów z zyskiem z mojego ostatniego handlu (1,3200 do 1,3300) i 0 strat z pierwszego handlu (1,3300). Tak więc mam szansę zamknąć 100 pipsów z zyskiem przy ostatniej transakcji (1,3200) i być w stanie wydobyć pierwszą wyprodukowaną transakcję (1,3300) z kilkoma pipsami na straty lub nawet kilkoma pipsami w zyskach (wiedząc, że zrobiłem już 100 pipsów w poprzednim handlu). Teraz z GFT w tym samym scenariuszu (tak zamierzają cię dostać.) Kupiłem (Long) 10 pełnych partii EUR-USD 1,3300. Teraz rynek idzie na południe do 1,3200. Mam stratę 100 pipsów (10K). Więc bez paniki dodaję pozycje z dodatkowymi 10 pełnymi partiami (LONG) 1.3200. No cóż, oni uśredniają twój handel na 1,3250. CO. TAK uśredniają Twoją pozycję dodaną o 50 pipsów wyżej, jeśli cena rynkowa jest rzeczywiście taka, jaką jest (1,3200). Nadal masz poniżej 50 pipsów na czerwono, dopóki rynek nie osiągnie 1,3250, (jeśli tak będzie). Więc teraz jesteś fizjologiem zestresowanym i myślącym, ok kilka pestek powyżej 1.3250 będę na zewnątrz. Które zrobiłem kilka razy. Teraz ten sam scenariusz z (oba konta CCcapitol i GFT). Zamiast tego EUR-USD wzrośnie do 1,3300. Pojedzie dalej na południe. Let039s zakłada, że ​​rynek osiąga 1,3000. O Boże. Co teraz. Cóż, mam 300 pipsów na minusie z pierwszym handlem i 200 pipsów na minusie z drugim handlem. Z moim obecnym Brokerem (CCcapitol) dodaję także pozycję 1.3100 i 1.3000. Ok teraz mam 4 transakcje w sumie 40 pełnych partii (40k) na rynku 1 handel 10 partii 1.3300 -300 pipsów 1 handel 10 partii 1.3200 -200 pipsów 1 handel 10 partii 1.3100 -100 pipsów 1 handel 10 części 1.3000 0 pestek Teraz rynek odwrotny do następnego dnia wraca (zakłada się let039) 1,3150. Moje ostatnie 2 transakcje (uhonorowane przez CCcaptol) 1.3000 i 1.3100 to odpowiednio zysk (50 pipsów i 150 pipsów). 250 pipsów (25k) na moje konto. W tym samym scenariuszu z GFT umieściłem dwie ostatnie transakcje: 1.3100 i 1.3000. Moje ostatnie dwie transakcje z łącznie (4) transakcjami z GFT były uśrednione - 1,312. TAK uśrednione wszystkie moje 4 transakcje t 1.3120 Teraz rynek odwraca się następnego dnia z powrotem (zakłada się let039) 1,3200. Zgadnij co, jestem fizjologicznie wyczerpany i wyczerpany złym dniem złego handlu i postanawiam zamknąć wszystkie moje pozycje (co brzmi dobrze) 1.3200. Zdobyć punkt. Jak tylko rynek zbliży się do 1.3120 (break even) lub niewiele powyżej, po utrzymaniu pozycji z 120 pipsami w negatywie, wezmę na cały dzień i wydostanie się z ALL TRADEPOSITIONS bez żalu zamiast trzymania się It all way do 1,3200. Let039s nazywają 30 pipsów w zysku (12K) To wszystko gra psychologiczna, którą próbują przebić się przez twój umysł. Teraz najgorszy scenariusz (TUTAJ JEST POŁOWĄ). Teraz let039s zakładają, że do końca dnia utrzymam wszystkie moje pozycje na następny dzień i mam nadzieję, że rynek w końcu odwróci się i powróci do 1,3300 (do pierwotnego handel) (6 PM to magiczny czas dla GFT) to CZAS PAYDAY. Jeśli rynek nadal (EUR-USD) 1,3000. Powodzenia. (Z kontem GFT). CZEMU. Cóż, to są ich sztuczki. CCcapitol utrzymuje swój PL (zysk i straty) -400 pipsów (-40K). Twoje konto jest w (((Pływające zyski ujemne -40 000)))). Całkowity kapitał własny konta (zmienny) wynosi 260 000 od pierwotnie rozpoczętych 300 000. Ale transakcje NIE są ZAMKNIĘTE. Są aktywne po cenie, w jakiej zostały kupione (1,3300, 1,3200, 1,3100 i 1,3000). Z kontem GFT na poziomie 6 Pm wszystkie Twoje pozycje zostaną zamknięte i przesunięte po cenie rynkowej, co zostanie odjęte jako strata z twojego kapitału z (300 000). Więc to jest umowa. Twoje konto cierpi teraz na efektywną płynność wypłaty. GFT wziął 40 000 z twojego konta i zmienił położenie wszystkich twoich (średnio 1,3000 transakcji). Ty straciłeś 40K ze swojego konta, które mają (STOLEN) od ciebie. Aby odzyskać 40k, musisz poczekać, aż rynek osiągnie co najmniej 1,3100, aby uzyskać równowartość. Zgadnij co. jeśli masz straty 40 000 w poprzednim dniu, a następnego dnia rynek osiąga 1,3100 EUR, jesteś tak zadowolony, że możesz wydobyć połowę swoich pozycji, a nawet lepiej zamknąć wszystkie pozycje, i bądź szczęśliwy, że udało ci się odzyskać 40K w jeden dzień. (DOBRA PRACA.). Z CCcapitol jestem psychologiem przed grą, ponieważ 1.3100 mam jedną pozycję w handlu z zyskiem (100 pipsów) 10 k na moje konto, (i jestem w stanie zamknąć transakcję, jeśli chcę), z kontem teraz (pływające 270 000 bez Efektywne straty jeszcze), i w stanie trzymać pistolet, dopóki rynek nie odwróci do 1,3300. W momencie, gdy moje konto osiągnie zysk w wysokości 360 000, tak 60 000 zysku. ostatni handel (1.3000) 300 pipsów, 200 pipsów za dokonany handel (1.3100), 100 pipsów za dokonany handel (1.3200), i break even za wykonany handel (1.3300). CO TO Ride. Musisz pracować podwójnie nad swoimi wysiłkami i znieść nerwy, a wtedy powinieneś stawić czoła wyzwalaczom. z GFT By the way last (grudzień 2009) Miałem okazję otworzyć 300K GFT i CCCapitol UK Demo account, a my obstawiliśmy te same transakcje w tym samym czasie na obu kontach, aby zweryfikować to, co stwierdzam w tym przeglądzie. GFT został zlikwidowany w ciągu 55 dni. CCCapitol jest do 970 458, jak do dzisiaj. Co więcej, właśnie to otrzymałem od nich dzisiaj. Zauważyliśmy, że być może zainteresuje Cię otwarcie konta w GFT lub posiadanie konta demonstracyjnego u nas. To jest powiadomienie, że GFT nie zaakceptuje twojej aplikacji do otwarcia konta i nie pozwoli ci mieć konta demo. Ta decyzja została podjęta z naszych własnych powodów biznesowych, w oparciu o nasze cele biznesowe i nie powinna być postrzegana jako negatywny komentarz do twoich osobistych kwalifikacji do prowadzenia konta. Istnieje wiele powodów biznesowych, dla których GFT może odrzucić konto, a GFT nie dyskutuje z osobami o przyczynach zamknięcia konta lub odrzuceniu wszystkich razem. Specjalista ds. Zgodności Nina Fite - Zespół ds. Zarządzania Ryzykiem ZATRZYMUJ SIĘ OD GFT SĄ ONI SPRZEDAWCY. ORAZ PROFESJONALIŚCI SĄ ROZDRABNIOWO, A SWOJE PIENIĄDZE SĄ OSTATECZNE ZRÓWNOWAŻONE. ŚLEPY. Z poważaniem. MAX Mam kilka kont z Forex GFT, w tym kont PAM. Platforma GFT039s zawiesza się - zwłaszcza gdy chcę zamknąć zysk. Zawieszona aplikacja, błąd czasu działania, zewnętrzny I don039t wiem co. GFT wyłączył mój automatyczny system transakcyjny - i dzieje się tak tylko z moim dochodowym kontem. Twierdzą, że może to być problem techniczny i zażądał dzienników. Jednak ich platforma transakcyjna nie przechowuje żadnych dzienników działań biurowych GFT039. Szef DD GFT039s jest niegrzecznym snobem i zamierzam złożyć zarzuty w FSA. Obsługa klienta nie była dobra. DUŻO poślizgu, nawet w wolnych czasach. Spready zwiększyły się, nawet w czasie wolnym od wolumenu. Tak naprawdę zarabiałem z nimi pieniądze, zaczynając od 10,000 acct. 4 miesiące później wycofano 26 000. Zajęło to 2 tygodnie, aby zdobyć pieniądze, a oni powtarzali, że wynika to z transakcji wymagających wymiany. Często łapałem ludzi wspierających w kłamstwie i ostatecznie wycofałem swoje pieniądze. Trzymaj się z dala od GFT Forex. Zrób swoją pracę domową i wybierz brokera z dobrym przedstawicielem. No Good, Goforex 08152009 Moje ogólne transakcje z nimi były po prostu nieopłacalne. Jest tak w większości przypadków, ponieważ moje rozkazy nie zostały zapełnione z jakiegoś powodu. Dotyczy to szczególnie ich bezpośrednich ofert. Doświadczyłem średnio 85 zleceń na moje zamówienia i to jest dość frustrujące, jak możesz sobie wyobrazić. Odtąd wszystkie moje zamówienia były rozpatrywane bezpośrednio przez personel ludzki, a nie przez ich bezpośredni zautomatyzowany dział sprzedaży. To też nie było rozwiązanie, ponieważ do czasu, gdy ktoś faktycznie dostał się do moich zamówień, rynek się zmienił, więc nadal otrzymywałem rekompensatę. 250 jest mini kontem, ale z mini kontem nie można używać wskaźników Tak, dobrze czytasz: brak wskaźników. Nawet proste średnie Aby używać wskaźników potrzebujesz co najmniej 2500 konta. Konto demo wygasa za 30 dni i nie ma możliwości jego odnowienia. Nie jest ono nigdzie napisane na ich stronie internetowej. Ale po 30 dniach otrzymujesz alert: konto na DEMO minął, otwórz prawdziwy, aby kontynuować. Tak więc, nawet jeśli ich platforma, Dealbook 360, jest bardzo dobrym oprogramowaniem, zdecydowanie NIE polecam tego brokera Matteo, Earnforex 08152009 Byłem z GFT już od około półtora roku. Większość tego czasu była nieopłacalna. W ciągu ostatnich 3 miesięcy znalazłem parę i system, który zaczął przynosić zyski. Pierwsze GFT zaczęło nie wypełniać moich zamówień za pomocą bezpośredniej umowy. Moje rekwizycje obejmowały około 90 moich zamówień. Odtąd każde zamówienie przechodziło przez człowieka, aby uzyskać wypełnienie zamiast zautomatyzowanego działu zajmującego się transakcjami. Zanim człowiek spojrzał na moje zamówienie, rynek odsunął się od niego, więc wciąż otrzymuję rekwotowania. Zmieniłem swój styl, aby wchodzić i wychodzić z pozycji, używając zleceń stop i limit. Spowolniło mnie to trochę, ale nadal było opłacalne. Potem to mnie nie spowolniło, zmieniali rozkład z średnio 12 lub 13 na ponad 20 do 25 razy, także w środku dnia. Poskarżyłem się, ale żyłem z tym, ponieważ lubię pakiet wykresów. Ostatnia słoma była dziś wieczorem. Byłem w pozycji i miałem zlecenie z limitem, aby wydostać się z 23 pozycji. Rynek uderzył w cenę, ale GFT odrzucił zlecenie, mówiąc, że rynek szybko się ruszył, a rynki rozprzestrzeniły się na ponad 50, a tam było 20, a oni nie mogli i nie wypełniliby mojego zamówienia. Sądzę, że ta firma zajmuje przeciwną stronę twojego handlu, więc mają w sobie finansowe pośrednictwo w traceniu pieniędzy. Ale jeśli konsekwentnie zarabiasz, robią wszystko, aby cię spowolnić. Chciałbym wiedzieć, czy nie wypełniając zleceń z limitem jest to legalne. Cris Eccles 08152009 Kradnąłem 5-cio figurowe konto, całkowicie. Widzieli, że saldo rachunku i liczba kontraktów amp dwukrotnie uruchamiały mkt updwn, aby uzyskać wszystko. Skoki były poza zasięgiem. Nie łączą się dziesięć razy dziennie. W innych kwestiach służba powiedziała, że ​​to twój rajd. Nie, ponieważ mieliśmy dwie osoby obok siebie, obie nowe i jedna szły w jedną stronę, druga w drugą stronę. Za pomocą dwóch puterów możesz zobaczyć, jak wiele shhiitt zdarza się na Twoim koncie. Są spedytorami byków, mówisz im, że są spekulantami byków, ale wciąż trzymają się swojej oryginalnej historii, którą właśnie udowodniłeś. Nie znają wstydu, jako że oszust nie będzie. I039m boi się, że inne Co039 są takie same. Jose, Goforex 08152009 1. Likwiduję moją pozycję i wyświetla ona zysk lub stratę. 2. Data rozrachunku wynosi 2 dni od daty likwidacji. 3. GFT twierdzi, że jestem odpowiedzialny za wszelkie straty poniesione przez nich od czasu likwidacji mojej pozycji do dnia rozliczenia. 4. GFT używa punktu handlowego, więc moje zamówienia nie docierają do międzybanku. Mój zysk lub strata pokazuje się natychmiast. 5. GFT Obciążenie mnie za przekroczenie granicy między czasem, kiedy zlikwidowałem, a datą ustaloną do rozliczenia przez Interbank wydaje się najbardziej niesprawiedliwe. 6 Płacę GFT z góry, a GFT bierze moje pieniądze na miejscu, dlatego dzień rozliczenia nie powinien wpłynąć na moją transakcję. 7. GFT wziął pieniądze z mojego konta bez powiadomienia, aby pokryć ich stratę, ponieważ zdecydowali się skorzystać z dwudniowego obrotu. Alex Findlay, Earnforex 08152009 Handluję Forex przez ok. 9 lat, widziałem wielu brokerów, mam konto w GFTuk przez 7 miesięcy. Wszystko jest w porządku i rozumiem poniższą skargę, ale czasami jest dobra dla handlu czasami złe z powodu korekt walutowych na podstawie currencie konta. To nie jest oszustwo Faktem jest, że jest to wiarygodny pośrednik Gft. Wszystko zależy od tego, czy obliczono warunek rynkowy, a nie fikcyjne wykonanie. Doskonały pośrednik, bardzo niezawodny, po tym, jak doświadczyłem refco scam gft, dał mi z powrotem niezawodność na forex businnes. Dzięki wszystkim pracownikom GFT. Fethullah, Goforex 08152009 Najnowsze brokerzy forex Handel na rynku Forex niesie ze sobą wysoki poziom ryzyka i może nie być odpowiedni dla wszystkich inwestorów. Zanim zaczniesz handlować walutą, zapoznaj się z jej specyfiką i wszystkimi ryzykami z tym związanymi. Wszystkie informacje na temat ForexBrokerz są publikowane wyłącznie w celach informacyjnych. Nie przedstawiamy żadnych gwarancji dokładności i wiarygodności tych informacji. Wszelkie działania podejmowane na podstawie informacji znajdujących się na tej stronie są wyłącznie na własne ryzyko i nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty i szkody w związku z korzystaniem z naszej strony internetowej. Cała zawartość tekstowa na ForexBrokerz jest chroniona prawami autorskimi i chroniona prawem autorskim. Użytkownik nie może reprodukować, rozpowszechniać, publikować ani emitować żadnego fragmentu witryny bez wskazywania nas jako źródła. ForexBrokerz nie rości sobie praw autorskich do zdjęć wykorzystywanych na stronie internetowej, w tym logotypów brokerów, wizerunków i ilustracji. Strona internetowa Forexbrokerz wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie. Przeczytaj naszą Politykę prywatności. Scott T. South Korea. Niedziela, 1 grudnia 2017 Mam coś do dodania tutaj o GFT. Miałem konto na żywo przez kilka miesięcy i nigdy nie miałem problemu z egzekucjami. Z drugiej strony traciłem pieniądze, więc dobra egzekucja jest mało wiarygodna (nie wina GFT, handlowałem złym systemem.) Po około 2 miesiącach zdałem sobie sprawę, że mój system jest wadliwy i przestał robić transakcje na żywo. Kilka tygodni później GFT poinformował mnie, że zostanie mi naliczona opłata za nieaktywność w wysokości około 10 miesięcznych, chyba że zacznę ponownie handlować na żywo. Miałem jednak możliwość umieszczenia mojego konta w nieaktywnym statusie, co oznaczało, że nie mogłem umieścić żadnych transakcji na żywo, ale też nie byłbym obciążany żadnymi opłatami za brak aktywności. Zrobiłem to bez problemu. Kilka miesięcy później wyciągnąłem wszystkie moje pieniądze, aby sfinansować rachunek futures. Absolutnie nie ma problemów z tą transakcją. Miałem pieniądze za kilka dni, a oni nawet pomogli mi wypełnić formularz online. Cóż, może 6 miesięcy po tym, jak zamknąłem konto, postanowiłem wrócić do handlu Fx. Natychmiast pomyślałem o GFT, ponieważ moje doświadczenie było tak pozytywne. Zyskiwanie pieniędzy było szybkie. mimo że wyciągnąłem wszystkie moje fundusze, zostawiły konto otwarte (nie informując mnie o tym), więc musiałem tylko wypełnić inny formularz online, aby obciążyć kartę i dobrze mi było iść. NASTĘPNIE problemy zaczęły się. Natychmiast po wpłaceniu środków na moje stare konto zostałem obciążony opłatą w wysokości 50 nieaktywnych. Huh. Z ich punktu widzenia, kiedy wyciągnąłem moje fundusze, zanim w jakiś sposób anulowałem nieaktywny status, który wcześniej ułożyłem, stare opłaty za bezczynność zaczęły gromadzić się na pustym koncie. Jak tylko wróciły moje pieniądze. WHAMMO uderzyli mnie opłatą. To prawie tak, jakby czekali tam, aż to się stanie. Protestowałem na podstawie powszechnej przyzwoitości. Chodzi mi o to, skąd mogłem wiedzieć. ale oni nie ruszyliby się. Ta opłata była dla nich ważna. Zamknąłem moje konto ponownie wycofałem moje fundusze i przeniosłem się dalej. Na pewno nie chcę robić interesów z firmą, w której zacienione, wysoce wątpliwe opłaty są ważniejsze niż relacje z klientami. Wtorek, 12 czerwca 2017 r

No comments:

Post a Comment